3 Aralık 2012 Pazartesi

Doğum Günü Matemi


Bugün doğum günüm..
Belki de en yalnız doğum günü.İnsanlar vardır hep. Fakat kendinden kaçıp kurtulmak isteyen insanın yalnızlığını kim inkar edebilir ki ? Kafamda tonlarca düşünce varken beynime kıyak geçtim bu gece.Ve bir yudum daha aldım biramdan ve bir yudum daha ve bir yudum daha…Sigaramın dumanından şekilller çizdi bu gece. Ve hepsi sonuçsuz kaçma girişimlerime güldü..
Gülsünler..Ben de gülüyorum..Hep çaresizce kendimden kaçmadım mı zaten..
Bu dört duvar arasında önündeki kutuyla konuşurken çok şey öğreniyor insan.
Ve öyle ki bazen kutulara bile sığamıyor.
Dünya hep beni sarhoş edecek kadar hızlı dönsün istiyorum.Belki bu yüzden sarhoş olmak istiyorum.Ama insan kendinden kaçamadıktan sonra sarhoş olmanın ne manası var ki..?
Ever bugün benim doğum günüm..
Ve insanlarn doğduğu gün öldüğü ve sahte iyi temennilerin cehenneme gittiği bir Dünya istiyorum.
Ve bir çekiş daha sigaradan..Dumaına 3 Aralık’ı kazıdım.Öylece ölü bir şekilde kaybolup gideceğini bile bile..Ahh keşke kaybolsa..Ve bir yudum daha..Koca bir yudum…
Bugün benim doğum günüm sevgili hayat..
Ve senin şerefine kaldırıyorum bu kutumu..
Kafam muamma..Belki öyle istediğim için..Belki acısında ve dumanında kaybolduğum hayattan..
Şekiller çiziyorum şekilller kayboluyor..
Kendimi çiziyorum..Ve sigara dumanı gibi yok oluyorum..
Hayat böyle değil mi zaten..Sigara dumanı gibi..Acı.. Ve hep yok olma üzerine..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder