30 Kasım 2012 Cuma

Ve Bir Şarkıya Dair ''King Crimson-I Talk to The Wind''




Bazen bir şarkı çalar ve hissettiklerinize engel olamazsınız..Evrenin sonsuzluğuna dahil olursunuz..


https://www.youtube.com/watch?v=7kVNl-9cS9c 



Bir şarkı ve birkaç nota.
Gökyüzündeyim..Var olan DÜnya'dan çok uzakta..
Sadece sorguluyorum.
Gerçekliği..
Belirsizlik var ve bir hafiflik.
                             -ara ara-
Zaman geçiyor..
Sorular,cevaplar,cevapsızlıklar..
Burada insanlar yok, egolar yok.Bedenlerimizi beynimiz değil ruhumuz yönetiyor.
Mantığa ihtiyacımız yok.
Ben soruyorum, sonsuzluk cevaplıyor.
Şimşekler çakıyor,Güneş doğuyor,Güneş batıyor.
Küçük bir çocuğum..Anlamaya çalışıyorum.
Sevgiyi,egoları,doyumsuzluğu,kader'i(tabi öyle bir şey varsa..)
Büyük balığın yaşayabilmesi için katil olmak zorunda oluşunu,
Küçük balığın Dünya'ya geliş amacının yem olmaktan başka bir şey olmamasını..
Anlamlandırmaya çalışıyorum
Bulutlar yok oluyor,fırtına diniyor..Güneş doğuyor,Güneş batıyor..
Hala küçük bir çocuğum.
Anlamıyorum,anlayamıyor ve anlamlandıramıyorum..
Anlayamadıkça ölüyorum..
Öldükçe sonsuzlaşıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder