27 Kasım 2012 Salı

Bilinçaltı


İçeriden musluk sesleri..5 saniye aralıklarla..
1 2 3 4
Şu an olmak istediğim yerdeyim..Bilmediğim ve nasıl girdiğimi anlamadığım garip bir ruh hali..
 2 3 4 5
Çayımı demledim ve garip bir müzik..Neden bu kadar güzel bu müzik..
Özellikle şimdi..
Saniyelerr..Su damlamaya devam ediyor
Kimse yok..Dünden beri tek kimse yok..Tamamen kendim ve düşüncelerim.
Ah onları salmalıyım bazen.. Düşünmeden evrene yaymalıyım..
Tüm eklemlerim sanki yok..Hareket var garip bir şekilde..
Özgürüm.. Hissettiğim kadar.. Ve ben şu an iliklerime kadar özgür hissediyorum..
Tonlarca mutlu olmak için sebebim var ve beni intihar ettirebilecek nitelikte gerekçelerim..
Ve hepsi benim evet bunlar tamamen benim..Ve bu özgürlük.
4 5
Az önce demlikten akan çayın görüntüsü aynı evren gibi..
Bir delikten çıkan düzenli bir akım bir şekil bir düzen..
Garip anlamlandırması çok güç..Ve hareketli..Durmaksızın ve kusursuz..
Kafamda tonlarca düşünce var ama bazen unutuyorum onları..Ah neyse ki bana aitler..
Şu an tüm dünyayı kukla yapıp kendi filmimi çekmek istiyorum..
Ben bir Gepetto’yum evet..
‘’Merhaba dünya sizi oynatmaya geldim..’’
Ve lanet musluk hala akıyor..
Belki bir yerlerde o damlalarla birileri boğulup lanet kanalizasyondaki yerini alıyordur..
Belki de aptal farelerin birinin beynini deliyodur damlalar ya da bir leşi ıslatmakla meşguldür..
bilmiyorum.. ama o da mahkum.. 5 saniyeye mahkum..Damlamaya mahkum..Monotonluğa mahkum..
Ve zaman geçsin ve sorumluluklarını yap ve yaşa ve bla bla bla..
Modern insan..Kendini üstün gören ucube.. Sana da selamlar..
ama üzgünüm tatlım kendi pisliğinde boğacak modern zaman seni..
Bir domuzdan farkın olmadığını anladığın an çoktan musluk damlaları senin üzerine damlamaya başlamış olacak..
Zaman akıyor..Ben zamandan daha hızlıyım..
Ve müzik çok güzel..
Ah evet müzik…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder